Inflammation

......japp det va det som gjorde att läkningen inte gick framåt ....vet inte vad som är fel på mig då det tar sån tid innan jag själv fattar hur sjuk jag är ....spruket sår som varar ...ja då ringer jag mitt <3 och berättar att ärret har spruckit upp 3-4 cm och varar ..... han stackarn tror ju det är ett dåligt skämt :( men förstår ju efter en stund att jag menar allvar, han minns ju veckorna som varit och att jag har haft frossa o mått riktigt dåligt, vad vi inte tänkt på va att ta feber o den har ju sannolikt varit rätt hög då jag en kväll hade 37,7 med febernedsättande !!
Nu har jag penicillin och allt blev ju som att vända på en hand, så stor skillnad men hela tillfrisknandet ligger ju efter med några veckor :( vilket inte känns så bra ....

Kramar


Kommentarer
Postat av: Åsa

Trist! Men, skönt att du fått hjälp och att det nu vänder och börjar läka!! Hoppas att du piggar på dig snart. Kram! <3

2011-08-18 @ 06:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0