två kapitel klara o nästa har börjat.....

nu är det dax för läkningen i kroppen......det har nu strax gått tre veckor sen operationen och jag mår riktigt bra. Har idag haft tvättstugan ...hahaha ....tvättade 4 maskiner tog 3 timmar sen fick jag gå o sova i 3.5 tim ....vilket skämt man orkar ingenting.
I går så fyllde min bonusdotter 14 år och då åkte jag o Anders till Kista på dan och sen kalas på kvällen...då får man ju skärpa sig o hålla sig alert så gott det går men det fick jag kraftigt sota för idag då det enda som blev gjort va 3 tim tvättstuga och en sliten Stine :( urk
kramar


Kommentarer
Postat av: Anna

Du måste säga till om du vill ha hjälp juh!! Du vet att det bara är att plinga :)

Puss å kram :)

2011-08-02 @ 23:28:35
URL: http://morannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0