Första stegen... 14/7 2011


Första stegen efter operationen :) har ju haft kraftig huvudvärk och illamående o kräkningar sen i går till mitt på dan idag ....men skam den som ger sig ...kämpa o kämpa annars händer inget...nu är huvud o illamående under kontroll och snabbt vill jag ju såklart se om det går att ta sig upp o visst ..inga problem ...eller hmmm....lite stramt o röra sig kanske o lite svag i benen men i övrigt så skönt att få stå upp en stund o ta stegen fram o tbx i korridoren :)
Strax skall jag även få besök igen och idag kommer mina <3 Tess o Anders, mamma,  Anna o Casper, Jasmine o Magda o Daniel.
Kramar

Kommentarer
Postat av: Elizabeth Rodrigues

Du är helt fantastik kvinna!! vilken stryka du har och kämpa vidare min Kämpe, och kom ihåg skratta lite mellan varven :D då släpper lite det onda ;) och massor med endofiner kommer flöda i din kropp vilket är bra hormoner.... http://www.youtube.com/watch?v=_zbHg9lExuY dessa ord brukar jag säga till mig själv när jag har jobbigt ;) så lyssna på den :D Krya på dig men det har jag läst och ser att du gör :D Ta hand om dig min solstråle!! Kram / Elizabeth

2011-07-18 @ 02:35:45
Postat av: Marie

En strong kämpe e vad du är vännen!! :D

Kramar i massor!! <3

2011-07-18 @ 13:59:19
Postat av: Anna

Så skönt att du både låter och ser pigg ut så snabbt efter operationen, du är otrolig!!

Du kanske till å me har åkt hem redan, se till att bli ordentligt ompysslad nu, skratta mycket å ha det gott!!

All kärlek till dig fina Christine, många å stora kramar till dig från Anna å Casper ♥

2011-07-18 @ 17:50:43
URL: http://morannas.blogg.se/
Postat av: Malin

Så härligt att se att du är "på benen" igen, om än bara en kort stund... Kämpe, och vilja av stål det kommer du långt med!

Tänker på dig! Kram Malin

2011-07-19 @ 08:01:06
URL: http://bjarreds.blogg.se/
Postat av: Malin

Du är otrolig finaste Christine, härligt att höra att du piggar på dig. Vi tänker på dig! Mycket kärlek till dig <3 <3 <3 Kramisar Malin & Uffe

2011-07-19 @ 10:44:01
Postat av: michelle

underbart! :D

härlig blogg. Ha en bra dag <33

2011-07-19 @ 11:17:46
URL: http://moofies.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hoppas tillfrisknandet fortskrider och att du mår bättre. Tänker på dig. Många kramar, Åsa

2011-07-20 @ 07:46:34
Postat av: Maria Häggbom

Åh, du är ju bara bäst! Ser underbar ut - nyopererad, har ont och så är du så himla snygg ändå!! Så skönt att höra att allt gått bra! Du ska se att du snart är på gymet och tränar så stark som du är! Många kramar

2011-07-20 @ 11:56:15
Postat av: Susanne H

Älskade vackraste Stine !!

Som jag gråtit när jag läst vad du gått igenom :(

Så mkt på så kort tid ...

Du är en stark helt underbar kvinna och jag är så glad att allt gått bra med operationen!!!

Du finns i mina tankar hoppas att du orkar höras snart <3

Kramar

2011-07-20 @ 22:44:41
Postat av: Camilla A

Massor med krya på dig kramar. Nu vänder allt och det blir bara rosa moln framöver. Kram. Camilla

2011-07-21 @ 15:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0